Bekijk onze
producten

Showroom ma-vr: 10u-16u - za: 10u-13u - zo & Feestdagen: Gesloten of op afspraak ( 0498 88 20 25 )

Showroom ma-vr: 10u-16u - za: 10u-13u - zo & Feestdagen: Gesloten of op afspraak ( 0498 88 20 25 )

Snelle levering

Gratis Levering

Bij DoenYa profiteer je van gratis levering bij bestellingen vanaf €200. Voor kleinere goederen en pakketten werken wij samen met onze logistieke partner Bpost, die zorgt voor een snelle en veilige levering.

Voor grotere buitenformaat pakketten zoals speeltoestellen, schommels, en voetbaldoelen schakelen we onze eigen interne logistieke dienst DeliYa in.

Gratis levering
vanaf € 200;


         

Wie is DeliYa?

DeliYa is een afdeling binnen de DoenYa-Group. DeliYa is de interne logistieke dienstverlener van DoenYa die verantwoordelijk is voor de verwerking en levering van bestellingen, evenals het beheren van klantgegevens.

Bij je eerste bestelling op de DoenYa- of Partnerwebsite ( Calzio.be, … ) wordt er automatisch een DeliYa-account voor je aangemaakt. Dit account kun je vervolgens gebruiken om sneller bestellingen af te ronden op zowel de DoenYa-website als op andere websites die met DeliYa samenwerken.

De leveringen worden uitgevoerd door onze eigen DeliYa-medewerkers, die niet alleen jouw bestelling veilig tot aan de deur brengen, maar ook nauw betrokken zijn bij het productieproces van onze producten.

Dankzij deze unieke combinatie van productie- en chauffeursprofielen kunnen onze chauffeurs jou tijdens de levering direct helpen met eventuele vragen over het product. Zo zorgen we ervoor dat jouw bestelling met zorg en expertise geleverd wordt.

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd

Voor de levering van kleinere pakketjes werken wij samen met onze logistieke partner Bpost. Zij bezorgen je bestelling op de bekende manier, zoals je gewend bent van andere pakketleveringen.

Voor grotere en buitenformaat pakketten schakelen we onze eigen logistieke dienst DeliYa in. De wijze van levering hangt af van het bestelde materiaal:

Calzio Voetbaldoelen:

Deze worden tot op de gewenste plek in je tuin of op het plein geleverd, op voorwaarde dat er voldoende doorgang is. Het doelframe wordt ter plaatse gemonteerd door onze chauffeur. Indien gewenst, kan het net tegen een meerprijs ook direct gemonteerd worden. Overige accessoires dien je zelf te bevestigen.

Speeltoestellen en schommels:

De pakketten worden aan huis geleverd. De chauffeur zal deze materialen uitladen tot aan de plaats waar hij of zij met de bestelwagen kan parkeren. Gezien de omvang van de meeste houtpakketten, worden de goederen direct naast of achter de bestelwagen geplaatst. Vanaf dat moment is de levering voltooid.

Onze chauffeurs zorgen ervoor dat jouw bestelling op een veilige en professionele manier wordt geleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd

Bij de bestelling kan je een voorkeur datum invoeren, deze datum louter is indicatief en geeft DoenYa een richting wanneer jij je de goederen wenst ontvangen. Bij DoenYa doen wij er alles aan om deze gewenste datum te respecteren.

Kleinere goederen:

  • Worden geleverd door B-Post, doorgaans enkele dagen na bestelling als de goederen beschikbaar zijn in de magazijnen. Na het aanmelden van je bestelling neemt B-Post het volledige leverproces over.

Buitenformaat producten:

  • Deze leveringen vereisen een complexere aanpak vanwege het formaat en de zorg die nodig is om schade te voorkomen.
  • De logistieke dienst van DoenYa neemt vooraf contact met je op om de levering te bespreken.
  • Op de dag van de levering zal de chauffeur van DeliYa ongeveer 15 à 30 min op voorhand telefonisch contact opnemen om zijn komst aan te melden.
  • U kan zelf de chauffeur van Deliya verwelkomen en de afhandeling van de levering samen bespreken.
  • U kan zelf niet aanwezig zijn, maar kan na het telefonisch contact iemand verwittigen van buren, familie, … De chauffeur zal op dat moment de afhandeling bespreken met de aanwezige persoon.
  • Indien niemand aanwezig is en de goederen niet veilig achtergelaten kunnen worden, wordt de levering opnieuw ingepland, maar dit kan enige vertraging veroorzaken.

Aandachtspunten bij de levering

  • De chauffeur van DeliYa kan ter plekke inschatten hoe de levering veilig kan plaatsvinden. Kan deze niet veilig plaats vinden, zal hij dit bespreken met de aanwezige persoon, om zo tot een veilige oplossing te komen.
  • Het is altijd fijn dat er enkele helpende handen aanwezig zijn, dit om soms schade aan de goederen te vermijden. Zeker bij de zwaardere en langere elementen.
  • De chauffeur levert niet naar verdiepingen of via trappen. De DeliYa chauffeur is vrij in zijn keuzes.
  • Eventuele hulp die je vraagt aan de chauffeur buiten beschreven leverdiensten is op eigen risico en DeliYa is niet aansprakelijk voor schade die hieruit zou voorvloeien.

Heb je nog specifieke vragen over jouw bestelling? Dan kun je het beste direct contact opnemen met DoenYa.

Levergebied van Doenya

Doenya voert leveringen uit in de hele BeNeLux (België, Nederland en Luxemburg) met een gratis levering beleid van 200 € en mits er geen extra kosten op de route liggen.

Uitzonderingen:

  • Leveringen naar eilanden, zoals de Waddeneilanden, zijn vanwege logistieke beperkingen niet mogelijk.
  • Routes waar extra kost moet betaald worden, zoals bruggen, overzetten, tolwegen, …

Duurzaamheid en leverzones:

  • Om de ecologische voetafdruk te minimaliseren, verdeelt Doenya het levergebied in verschillende leverzones.
  • Leveringen worden uitgevoerd op de meest economische en milieuvriendelijke manier.
  • Dit kan invloed hebben op de levertermijnen:
            Soms in je voordeel (snellere levering).
            Soms met vertraging, afhankelijk van de geplande routes.

Doenya streeft naar een balans tussen klanttevredenheid en duurzaamheid, zodat toekomstige generaties ook kunnen genieten van een gezonde wereld.

Het beleid van DoenYa

Als niet alles op voorraad is

Kleine goederen

  • De situatie wordt individueel beoordeeld.
  • Indien het niet mogelijk is om binnen korte tijd één gezamenlijke zending te maken, worden de leveringen opgesplitst en afzonderlijk verzonden via B-Post.

Buitenformaat leveringen

  • De volledige bestelling wordt pas geleverd als alles beschikbaar is.
  • Omdat Doenya zelf de fabrikant is, komt een voorraadprobleem zelden voor.
  • Als een klein accessoire ontbreekt, wordt er contact opgenomen om een oplossing te zoeken.
  • De buitenformaat levering wordt gepland en het ontbrekende accessoire wordt na uw akkoord, na geleverd via B-Post.
  • Is het accessoire op korte tijd niet leverbaar door de fabrikant, kan u zelf beslissen wat te doen. Hetzelfde accessoire in een andere kleur nemen, accessoire annuleren of een andere accessoire in de plaats nemen.

Doenya streeft ernaar om voorraadproblemen tot een minimum te beperken en u als klant zo snel en volledig mogelijk te helpen of bedienen.

Bij transportschade of tekorten bij levering

Wanneer u tijdens of na de levering (transport)schade constateert dien je dit per direct op de afleverbon te laten registreren bij de chauffeur of binnen de 24u te melden bij DoenYa.

Als de chauffeur aanwezig is:

De chauffeur maakt foto’s van de schade.

Is de chauffeur al vertrokken:

Stuur binnen 24 uur foto’s van de schade naar DeliYA ter onderbouwing van je melding.

Zijn er tekorten bij de levering, gelieve dan ook dit te overlopen met de chauffeur of neem binnen de 24u contact op met DoenYa. Het kan altijd zijn dat er een verwisseling is geweest tussen twee leveringen, als dit binnen de 24u is vastgesteld, kunnen we dadelijk met alle partijen nagaan, omdat het dan nog fris in het geheugen zit.

Oplossing zoeken, DeliYa zal zorgen dat de schade producten of tekorten binnen een redelijk termijn worden vervangen of na geleverd kunnen worden. DeliYa doet haar uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken, wij streven ernaar om dit binnen een week op te lossen als dit in onze macht ligt.

Zijn wij afhankelijk van derden of externe leveranciers, kan deze termijn helaas langer duren. Doch blijft DoenYa ten allen tijden zijn uiterste best te doen om het ontstane euvel zo snel mogelijk te verhelpen.

Zelf Afhalen = Minder Betalen

Je kunt ervoor kiezen om je speeltoestel, schommel of voetbaldoel zelf af te halen als je eigen vervoer hebt. De bouwpakketten zijn compact verpakt en geschikt voor vervoer met een camionette of aanhanger.

Voorbeeldpakketten, in de showroom kun je voorbeelden van de afhaalpakketten bekijken. Dit helpt je om een goede inschatting te maken van de afmetingen en hoe het pakket kunt vervoeren.

Doenya biedt aantrekkelijke afhaalkortingen bij het samenstellen van je droomtoestel op de website. De afhaalkorting is afhankelijk van de samenstelling en loopt snel op bij het samenstellen.

Als je specifieke vragen hebt over de afhaalmogelijkheden, breng dan een bezoek aan de showroom te Grobbendonk of neem contact met DoenYA.

Zelf Afhalen
=
Geld Besparen
Montage service
by Flexico

Montage Service by Flexico

Heb je weinig tijd of heb je liever dat wij het nieuwe speeltoestel voor jou monteren. Dat kan, DoenYa beschikt over een eigen interne plaatsing dienst ‘Flexico’. Onze Monteurs zijn dagelijks op stap en zijn experts in het monteren van uw droomspeeltoestel. Om de tijd te beperken bij de installatie ter plaatse, zullen bepaalde stukken al voorgemonteerd worden in onze werkplaats.

Het enige wat wij vragen is een vrije toegang tot de plaats waar het speeltoestel moet geplaatst worden. Onder vrije toegang verstaan wij dat onze monteurs niet als verhuizers dienen. Zij hebben naast uw speeltoestel ook hun werkmateriaal bij. Dus zij moeten op een veilige plaats kunnen staan met de camionnette ( liefst met oogcontact) en maximaal op 25 m hiervan kunnen werken.


Bezoek onze outdoor & indoor showroom te Grobbendonk voor meer informatie over de Afhaling. Bekijk hier de openingsuren en routebeschrijving.

Doenya wenst u veel succes bij het realiseren van uw droom.

Snelle levering