dinsdag 23 december 2025 (Kerstverlof) , woensdag 24 december 2025 (Kerstverlof) , donderdag 25 december 2025 (Kerstmis) , vrijdag 26 december 2025 (Kerstverlof) , zaterdag 27 december 2025 (Kerstverlof) , zondag 28 december 2025 (Kerstverlof) & maandag 29 december 2025 (Kerstverlof)
dinsdag 23 december 2025 (Kerstverlof) , woensdag 24 december 2025 (Kerstverlof) , donderdag 25 december 2025 (Kerstmis) , vrijdag 26 december 2025 (Kerstverlof) , zaterdag 27 december 2025 (Kerstverlof) , zondag 28 december 2025 (Kerstverlof) & maandag 29 december 2025 (Kerstverlof)
Hoewel we ons uiterste best doen om alle klanten zo snel en zo goed mogelijk verder te helpen, kan het zijn dat er iets niet naar wens verloopt.
Indien u een klacht hebt over onze producten of onze service kan u zich steeds richten aan onze klantendienst per e-mail.
Wij zullen de klacht steeds grondig onderzoeken en zo snel mogelijk contact opnemen om u een mogelijke oplossing voor te leggen.
Let op dat klachten in verband met een niet-conforme levering ons binnen 8 dagen na levering moeten bereiken en klachten in verband
met verborgen gebreken binnen twee maanden na ontdekking of binnen de wettelijke garantietermijn.
Meer informatie hieromtrent vindt u in onze algemene voorwaarden.
Zo weet je meteen wanneer we onze producten bij je thuis kunnen leveren.
Geen resultaten gevonden voor
Lukt het niet? Selecteer hier jouw gemeente