Bekijk onze
producten

Maatregelen door coronavirus (update 31-05-2021)

Beste klant,

Gezien de ernst van de situatie moeten wij helaas onze winkel ervaring bijsturen na de uitkomsten van de veiligheidsraad en het crisis comité van de Provincie Antwerpen.

Natuurlijk bent u nog steeds welkom als klant en vermits u bij Doenya een aankoop doet waar beide partners hun zeggenschap over hebben, gaan wij als volgt te werk :

Algemene richtlijnen :

De Outdoor Showroom en afhaalcenter zijn toegankelijk en open voor iedereen. Wel hebben wij aanpassingen dienen uit te voeren om uw bezoek op de meest hygiënische manier te laten verlopen. Dit houdt in dat niet alleen wij, maar ook u als klant de nodige verantwoordelijkheid dient te nemen.

Eerst en vooral vragen wij u om niet naar de winkel te komen als u ziekte symptomen vertoont. Volg de instructies van het personeel en de richtlijnen die er zijn in de winkel. Hou ten allen tijden 1,5 meter afstand van andere klanten en winkelpersoneel.

Zorg voor een goede handhygiëne en raak de uitgestalde producten niet aan. Tijdens uw bezoek zullen wij trachten dat u geen enkele deur hoeft te openen zodat wij langs onze kant ervoor zorgen dat uw handhygiëne gevrijwaard is. Dit houd wel in dat onze toiletten gesloten zullen zijn en vragen wij om hieraan te denken voor u thuis vertrekt.

Ouders die met hun kinderen op bezoek komen, houden deze tijdens het bezoek aan de showroom altijd en verplicht bij de hand vast. Wij begrijpen dat deze maatregel niet populair is, maar wij rekenen ook op uw verantwoordelijkheid. Hoe verleidelijk het ook is om de kinderen vrij rond te laten lopen en te spelen, maar dit is niet de beste manier om het virus in bedwang te houden en valt onze maatregel van handhygiëne in het water.

Richt uw bezoek doelgericht in en niet langer dan nodig om uw inspiratie of aankoop te verrichten en blijf maximaal 30 minuten in de showroom. Het wordt sterk aanbevolen mondmaskers te dragen en betaal indien mogelijk elektronisch. Indien u dient aan te schuiven voor informatie zouden wij het op prijs stellen oudere mensen of mensen die minder mobiel zijn voorrang te verlenen.

Samenscholingen met andere gezinnen in onze binnen of buiten showroom is verboden. Bij overtredingen aan de algemene corona maatregelen zullen wij u vragen onze terreinen te verlaten en bij weerstand zullen wij politiediensten inschakelen. Maar wij hopen samen met u dat deze overtredingen uitblijven en dat iedereen zijn gezond verstand gebruikt om de veiligheid van zijn gezin en van de hele maatschappij te vrijwaren.

Wij wensen jullie veel winkelplezier !

Showroom

Onze showroom is vrij toegankelijk tijdens de openingsuren. Wij zijn 7 op 7 open (van maandag tot en met zaterdag van 10 u tot 17 u, zon- en feestdagen van 10 u tot 15 u), zodat wij het aantal bezoekers zo goed mogelijk kunnen spreiden en ons maximaal kunnen inzetten om iedereen de kans te geven op een veilige manier op bezoek te komen.

Wij laten momenteel geen auto’s op de terreinen toe. Er is voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. Gelieve wel de toegangspoorten van de omliggende bedrijven vrij te houden. Daarnaast worden de bezoekers gescheiden van diegene die enkel bestellingen komen afhalen. Bezoekers nemen de tweede poort, terwijl zij die reeds bestelde goederen dienen af te halen aan de eerste poort aanschuiven.

Op de buitenterreinen laten wij maximaal 4 gezinnen toe. Deze zijn enkel toegankelijk op afspraak, maar ook hier vragen wij uw kinderen bij de hand te houden en 1,5 meter ruimte te laten tussen uw gezin en de andere aanwezigen.

Wij zullen u graag te woord staan voor de nodige informatie of voor een bestelling te noteren, maar dit moeten we doen op een gecontroleerde manier. Ook voor ons is dit aanpassen en vragen u geduldig uw beurt af te wachten.

Bij extreme drukte vragen wij om het gesprek zo kort mogelijk en doelgericht te maken zodat niet alleen u, maar ook andere wachtende spoedig aan de beurt kunnen komen.

Afhalingen

Zodra uw bestelling klaar staat, ontvangt u van ons een mail ter bevestiging dat uw bestelling klaar staat voor afhaling. Enkel en alleen wanneer u deze mail heeft ontvangen bent u welkom en dit op het voor u ideale moment tijdens onze openingsuren.

Het is mogelijk om uw bestellingen bij ons af te halen, maar dit ook weer onder bepaalde voorwaarden. Zo vragen wij u als klant op voorhand de gewenste artikelen online te reserveren en te betalen.

Wij vragen u zeker een afdruk van je bestelling mee te nemen en bij het aanmelden aan het afhaalcenter uw bestelnummer mede te delen, welke begint met 21……. Zo kunnen wij dadelijk uw bestelling oproepen en kunnen we de wachttijd voor andere inkorten. Ook hier rekening houden met de 1,5 meter afstand voor u, maar ook onze medewerkers.

Wij hebben de ‘afhalers’ gescheiden van de bezoekers van de showroom. Voor afhalingen meldt u zich aan de eerste poort aan de straatzijde vooraan het gebouw. Blijf met uw voertuig op de openbare weg wachten en laat één iemand uit het gezin aanschuiven aan de voorziene afgebakende ruimte. Wij laten maar één iemand tegelijk binnen voor de afhandeling van de formaliteiten en eventueel betalingen. Na de afhandeling van de formaliteiten laten wij het voertuig toe op onze terreinen zodat u deze kan laden. Voor grotere aankopen zoals speeltoestellen wordt onze heftruck ingeschakeld zodat wij ook hier kunnen voldoen aan de 1,5 meter afstand.

Tegelijk zullen wij met een nieuwe klant de afhandeling doen van formaliteiten en betalingen. Zodra de vorige klant de terreinen heeft verlaten mag de volgende klant het terrein op.

Leveringen

Onze leveringen zullen gewoon doorgaan, uiteraard met strenge richtlijnen in verband met de SOCIAL DISTANCING om zowel voor uw als onze medewerkers hun veiligheid te kunnen garanderen. Wij vragen u ook hier om de bestelling en betaling online te doen. Onze chauffeurs worden goed ingelicht en zullen GEEN CASH GELD ontvangen.

Om veiligheidsredenen zullen de chauffeurs enkel tot aan de voordeur leveren met behoud van de SOCIAL DISTANCING regels en zullen geen (af)gesloten gedeelte betreden, niet in huis, maar ook niet in de tuin. Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie.

Plaatsingen

Onze plaatsingen daarentegen zullen voorlopig niet meer doorgaan en zullen wij de montage van trampolines, speeltoestellen en voetbaldoelen in uw tuin niet langer kunnen uitvoeren. Dit grotendeels door personeelsgebrek, maar wij hebben mogelijk wel een oplossing voor u. Onze firma zal instaan voor de levering of afhaling en brengen u graag in contact met een netwerk van zelfstandige monteurs die op zelfstandige basis werken aan schappelijke prijzen. U kan steeds de prijs vergelijken, maar soms weegt de prijs niet op tegen de wachttijd die sommige dienen te hanteren. Na uw bestelling kan u een aanvraag indienen en zullen wij u de mogelijke contacten doorgeven. Ook hiervoor vragen wij begrip in deze lastige periode.

Bijkomende opmerkingen

Doordat wij momenteel een overdaad aan bestellingen hebben, zijn wij genoodzaakt geweest om enkele jobstudenten en administratieve collega's in te schakelen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling tijdig kan ontvangen. Doordat deze mensen op een zeer korte tijd ingewerkt dienen te worden en door een beperkte productkennis, kan het in sommige gevallen gebeuren dat er een fout product bij u geleverd wordt. Wij stellen alles in het werk om dit niet te laten gebeuren maar deze menselijke fouten kunnen nu eenmaal voorkomen. Maar weet dat wij alles in het werk zullen stellen om deze fouten zo spoedig mogelijk recht te zetten. Onze oprechte excuses als dit bij uw levering gebeurd is, maar wij hopen op uw begrip te kunnen rekenen in deze lastige periode.

Onze administratieve dienst wordt momenteel ook overstelpt door telefoon en mails van klanten. Ook hier is de werkdruk een pak hoger, maar wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk van antwoord te dienen. Gelieve bij elk contact altijd uw bestelnummer mee te delen.

Gezien de overvloed aan telefoons is het mogelijk dat wij niet dadelijk kunnen opnemen. Indien u niet dadelijk kan geholpen worden is mailen een alternatief. U heeft dan misschien niet dadelijk een antwoord maar zo geeft u ons de ruimte om werk te maken van een onderbouwd antwoord. Door de beperkte administratieve bezetting kan het wel gebeuren dat we niet zoals gewoonlijk binnen de 24 uur uw vraag kunnen beantwoorden maar u mag erop rekenen dat uw vraag niet onbeantwoord blijft.

Ook hiervoor onze oprechte excuses, maar wij rekenen nogmaals op uw begrip in deze lastige periode waar we met zijn allen door moeten. Gelieve ons dan ook met het nodige respect te behandelen ook al is het antwoord niet dadelijk datgene u verwacht, maar liever een ‘slecht’ antwoord dan naar uw mond te praten. De grootste uitdaging vandaag voor ons is om tijdig de goederen aangeleverd te krijgen. Bijna al onze leveranciers zitten door hun voorraad heen. Wij hebben goed ingekocht maar zijn ook gebonden aan bepaalde levertermijnen. Wij doen al het mogelijke om deze zo kort mogelijk te houden.

Openingsuren

Corona maatregelen